dinsdag 29 oktober 2019

Jumbo 4de in de rij

Voor 23:bestel is morgen thuis! Vooraf, achteraf of gespreid. Ervaar het gemak van Wehkamp. Jumbo in de prijzen vergelijken. Spelregels Vlot winkelen - Hoe werkt de kortewachttijdgarantie?


De klant die al geholpen wordt bij de kassa telt niet mee als wachtende.

De vierde wachtende is dus de vijfde klant in de rij. Staan er nog meer klanten in de rij ? Je krijgt uitsluitend de boodschappen gratis die zich in uw winkelwagen of -mandje bevonden toen je als 4e wachtende aansloot in de rij. Op de zekerheid Vlot winkelen zijn tevens de spelregels voor het verstrekken van gratis producten van toepassing. Meteen ging er een extra kassa open, en daar mochten we naar toe. De kassiere vertelde me dat ik de vierde wachtende was in de rij , en dat ik de boodschappen gratis mee kreeg.


Ik heb al met al niet langer dan seconde staan wachten als 4de in de rij. Ik was het hier niet mee eens dus thuis de klantenservice gebeld ik werd weer door verbonden naar de jumbo in Barendrecht daar kreeg ik de zelfde cassiere aan de lijn.

Ze zou met haar teamleider overleggen en ik zou terug gebeld worden. Op het moment dat ik aansloot zag ik de cassiere seinen naar haar. Zowel de kassière als wel de manager (die toevallig buiten stond) waren niet erg bereid gehoor te geven aan dit verhaal. De klant aan een andere kassa hoorde mij en gaf aan dat hij de 4de in.


Ik was 4de in de rij , cassiere komt aangelopen. Ik geef het aan krijg als reactie: ik kom net van mijn pauze dus ik weet het niet. Daarna roept zij iemand bij voor. Het is al lef hebben, om het aan te geven, maar heel frustreren als het door de kassamedewerkster simpelweg wordt ontkent en zij vermijdt elk oogcontact met mij.


Ik tel nog een keer en kom echt uit op hetzelfde resultaat: 4de in de. Toen ik met mijn boodschappen bij de kassa kwam, was ik de vierde in de rij. Ik werk zelf als cassiere bij de jumbo en het zit zo. Als je 5de in de rij bent (is aan de kassa en wachtende) en kan er nog een kassa bij dan krijg je je boodschappen gratis.


Wij moeten het controleren (anders kan iedereen zeggen dat ze 4de wachtende zijn) en dan gewoon roepen. Gevolg was ontkenning en negeren van de kassamedewerkster. Bespaar tot wel via kiesproduct. Avonds staat er steevast een beveiliger en heb al menige knokpartij gezien.


Dat laaste is wel vermakelijk als je als 40e in de rij bij de broodafdeling staat. Het smoesje van te weinig mensen om de kassa optimaal te bezetten mag naar mijn weten niet gebruikt worden.

Bij ons werden er om die reden ook meer mensen aangenomen. Hij zou vierde in de rij bij de kassa zijn geweest en en liep zonder te betalen met de producten ter waarde van €naar buiten, meldt De Limburger. Ik zie vaker mensen zeggen dat ze de 4de wachtende in de rij zijn maar alleen de mensen die dit kunnen met het volume van een lucht alarm en dus de hele winkel naar hun hebben kijken krijgen de boodschappen daad werkelijk gratis. Toen ik in Limburg woonde in een kleiner dorp, en ik zei aan de kassa dat ik 4e wachtende was kreeg ik mijn boodschappen gratis, idem als de klant die achter mij stond.


OI ik krijg mn zooi gratis omdat jullie niet door kenne werkuh! De spelregels op een rij : Win je gratis boodschappen, dan gaat het alleen om de boodschappen die in de winkelwagen of het winkelmandje liggen op het moment dat je wilt afrekenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.