vrijdag 15 juni 2018

Digitale abri

Begelei inspireer en activeer de (potentiële) klant of gast met relevante content én de perfecte boodschap. Met deze eerste indruk ben je in staat het aankoopgedrag van jouw klant of gast direct te beïnvloeden. Voor buitenreclame bent u bij Exterion Media aan het goede adres.


We noemen dit netwerk ook wel ons Métropole netwerk. Het digitale Mupi-netwerk Métropole telt inmiddels zo’n 1displays.

Abri -netwerken bestaan uit Abri ’s en Mupi’s plus de panelen in het Rotterdamse metronet. Onze netwerken hebben naast een goede spreiding ook een hoge dichthei waardoor het publiek affiches meerdere malen per dag tegenkomt. Een groot bereik én een hoge contactfrequentie zijn dus gegarandeerd. Letterlijk in de directe omgeving van de aankoopbeslissing.


Digitale Abri ’s staan op plaatsen waar mensen winkelen. Abri reclame biedt ruimte om te adverteren met een korte en krachtige boodschap bij een bus- of tramhalte. Abri is het meest gangbare advertentieformaat in de buitenreclame-branche.


Overal op straat zie je deze vorm van adverteren terugkomen.

Er zijn verschillende type abri ’s: bushokjes, mupi’s (losstaande abri langs de weg), parkeerabri’s in parkeergarages, digitale abri ’s en stations- abri ’s. Op deze dag zullen er van 16. Zo kunnen we dus met het hele traject meehelpen. Van conceptontwikkeling tot aan het plaatsen van de display zelf.


In de abri kan een zitmogelijkheid zijn aangebracht in de vorm van een of meer krukjes, een bankje of een zitrand. Ook is er vaak een ( digitale ) vertrekstaat met de bus- of treintijden aanwezig, soms vergezeld van een lijnennetkaart. Blast komt hierbij kijken als regisseur.


Deze is voorzien van een ultra high brightness scherm en de nieuwste technieken als het aankomt op klimatisering en beheer. CS Digital Media upgradet netwerk digitale abri ’s. Alle schermen worden vervangen. De oude van inch gaan eruit. De nieuwe hebben een doorsnede van inch en een 4K-resolutie.


Meer en meer zetten aanbieders van buitenreclame in op digitale panelen. Een Digital City Abri biedt meer mogelijkheden dan een traditionele poster. Hillenaar Outdoor exploiteert Digital City Abri ’s in o. Ideaal om te plaatsen voor winkels of bij locaties waar men staat te wachten, zoals bushokjes of tankstations.


Uiteraard naast uw eigen boodschap te voorzien van de laatste reis- en verkeersinformatie, waardoor de attentiewaarde alleen maar wordt vergroot.

Daar staan de passanten letterlijk even bij stil. De impact is dan ook onvergelijkbaar. Op zeventien digitale reclameborden zijn vanaf uur ‘s middags zogeheten herdenkingsplaten te zien. Op een zwarte achtergrond is in witte letters de naam te lezen van een persoon die betrokken was bij een ingrijpende gebeurtenis op de plek waar het reclamebord staat.


Daaronder staat een quote die het bijbehorende verhaal inleidt. Steeds meer ontstaan er digitale billboards in het straatbeeld en openbare ruimten. Om dat deze digitale schermen met het internet verbonden staant onstaan nieuwe digital out of home (DOOH) advertising mogelijkheden.


Volledig digitale schermen met video-ads, programmatic en biddable ingekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.